vineri, 24 iunie 2011

Prima iesire pe 2011!





Prima iesire pe anul acesta s-a consumat Marti 22 Iunie pe Lacul de acumulare Firiza fara rezultate notabile si fara vreme prea buna !
Am ajuns pe baraj in jurul orei 17:00 impreuna cu Sabau ,Mircea si Sebi ne-am instalat pavilionul scaunele am pregatit nada si am lasat 2 bete la fund la expandat de miere si viermusi si la rama rosie de inceput neavand nici macar o trasatura , si am mai aruncat un bat la rapitor ,pluta mare si cu pestisor dar nimic ! Spre seara la pluta s-au prins 2 cleni si cu o albitura mai mare , in rest clenuti ff mici la pluta si bibani ! Am si nadit am si schimbat monturi si momeli si nu mare branza spre dimineata pe la ora 5-6 unul dintre tovarasii de pescuit (Mircea la batul lui Sabau :)) ) a prins un clenut la vreo 200 de grame , pe care l-am eliberat inpreuna cu ceilalti pesti prinsi!
Sincer sa fiu imi cam pare rau ca mi-am facut permisul si pt Barajul Firiza si celelalte balti pt ca Barajul e cam mort degeaba iti faci permis si dai o groaza de bani pe vremurile astea ca ce-i de la A.J.V.P.S nu se prea ocupa de beltile care le au in grija ,am auzit povesti de la alti pescari cum ca s-au bagat nush cate kg/tone de crap si ca s-au bagat la amiaz si in 2 ore ducea toata lumea pesti acasa cu sacu, asta-i buna treaba asa sigur o sa avem belti frumoase si pline de peste pacat oricum ,pacat ca nu se ocupa nimeni de locurile astea frumoase de pescuit pe care le avem pacat ca nu luam noi pescari atitudine sa facem ceva !!
Parerea mea este ca, pana nu se raceste sa mergi la rapitor , nu prea are rost sa mergi sa dai o raita pe baraj decat daca mergi la un picnic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu