duminică, 10 februarie 2013

Braconaj si Braconieri !

  Am vazut acum pe emaramures.ro ca se fac controale pe rauri si belti pt permise era si cazul ,ar trebui sa se faca tot anul nu doar acum .
  Cred ca se fac acum controale doar pt ca s-au impartit cu permisele intre AJVPS si ANPA pentru ca eu sunt pescar de peste 13 ani si am vazut un singur control pe lapusel cred ca acum 10 ani daca nu mai bine , dar oricum apreciez actiunea celo de la AJVPS si ii incurajez la cat mai multe actiuni de genul acesta mai ales in perioada de prohibite cand in zonele ardusat, tamaia, gardani, merisor ,cicarlau ,ilba vuieste de braconieri anul acesta daca timpul imi va permita am sa-i si filmez poate poate o sa se intample ceva cu acesti pescari profesionisti !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu