duminică, 21 martie 2010

Prima Iesire!





Azi 21.03.2010 am facut prima iesire pe anul asta dupa peste,a fost o iesire spontana neprogramata . Am zis dimineata pe la 10 cu inca 2 tovarasi sa mergem pana la Lacul Nistru sa luam niste carasi zis si facut ne`am luat betele niste vermusi si...nada am uitat-o acasa din nefericire. Am ajuns pe lac repede ne-am instalat in apropierea digului...ne-am aruncat betele in apa si .... nimic... nici o miscare carasul nu a vrut sa se arate. La pluta am avut putina miscare erau niste regine ce se luptau cu carligul dar nu puteau sa-l inghita... iar la fund nimic .La fund am folosti 2 tipuri de monturi una cu feeder cu un singur carlig si alta clasica de crap cu 2 carlige si momitor intre ele ...am dat cu viermusi goi sau cu expandat galben mic de miere cu viermuis, dar nimic.... Macar am facut o iesire la aer curat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu