luni, 12 aprilie 2010

O iesire la Crap




Azi 12.04.2010 s-a deschis oficial pescuitul pe lacul Nistru.Am iesit si eu cu prietenul meu Raul la un crap.Am ajuns pe balta pe la ora 15:30 ne-am luat un bon de 20 de lei cu si cu 2 bete am inceput sa cautam crapu.Ne-am asezat prima data mai in coada lacului dar nu am avut nici o miscare dupa care pe la ora 18:00 ne-am mutat pe plaja(pt cunoscatori),acolo am inceput sa avem actiune ne tiuiau senzori din cand in cand si a intrat si primul crap pe batul lui Raul... un crapcean la maxim 2 kg dupa care in timp ce punea crapul in juvelnic a intrat un crapcean si la mine pe bat l-am adus pana la mal , si... s-a dezgatat :( asta e macar am avut un dril frumos si o captura ... o zi cat de cat ok.S-a mai prins pe balta destul de bine am vazut vreo 5 capturi cat am stat acolo .Am folosit o mountura de crap cu 2 carlige si momitor culisant,pe momitor am avut o nada top secret :)) si momeala expandat mic de miere cu 2 viermusi in capat !Am incercat si la pluta dar nimic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu