duminică, 2 mai 2010

Cicã "Go For Spinning" printre gunoaie!



Am dat o raita azi dupa o stiuca pe raul somes... ca ,din cate stiu la oscilanta la stiuca e voie in perioada asta si am zis ca mer o jumatate de ora sa daca tot eram in aproprierea raului somes sa incerc putin oscilanta si batul Cormoran Bull Fighter ,dar am ramas dezamagit.... nu de pestele care nu s-a aratat nici cum ci de numarul mare de "braconieri" pe care i-am gasit pe marginea raului cu cate 2 3 bete la fund la pluta...Chiar daca pescuitul altor specii de peste este interzis din cate stiu, ai voie la blincher dupa stiuca .Si m-a dezamagit inca, gunoaiele care le-am gasit pe marginea raului inafara de clasicile peturi de suc ,bere,apa minerala pe care tot "pescarii" le uita pe marginea raului, am mai gasit cauciucuri de tractor de masina carcase de frigider de masini de spalat tot felu de carpe si alte gunoaie.Oameni buni nu se poate asa ceva ,si ne miram ca nu mai avem peste in rauri si lacuri, e de necrezut cu fiecare an ce trece tot mai multe si mai multe gunoaie ca ti si scarba sa mai stai la pescuit in zona.Ma intreb ce e de facut in general cand merg la pescuit in locul in care stau adun toate mizeriile din jur si le dau foc.. nush cat e de ok nici arderea mizeriilor... dar....banuiesc ca e mai ok.Tot m-am gandit ce ar trebui sa faca fiecare pescar sau iubitor de natura ca sa diminuam poluarea asta?In primul rand fiecare pescar ar trebui sa nu mai lase mizerii... si zic eu sa curete putin locul unde sta la pescuit sa arda gunoaiele ...si in al 2 lea rand eu zic ca ar trebui stabilita o data si sa ne intalnim toti pescarii si sa curatam locurile de pescuit ...sa zic asa sa curatam barajul (malurile ma refer) sa mergem si la somes si la lapuse... ca in fond si la urma urmei poti sacrifica o zi de pescuit si sa curatam putin nu oameni buni? Bineninteles sunt eu pre "mic" cu blogul meu sa fac o schimbare pre putina lume citeste blogul si asa mai departe, dar ma intreb de ce nu au venit cu initiativa asta cei de la ajvps sa speram ca v-a veni odata si odata cineva cu initiativa asta la care voi fi extrem de dornic sa particip si voi incerca sa mai aduc niste oameni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu