luni, 31 mai 2010

La Crap!




Am facut o iesire dupa un crapcean si surpriza de data asta l-am prins pe cel mare :D. In principiu nu am mers la pescuit neaparat ,am mers la o relaxare la casute la lacul Nistru si daca tot am fost acolo zic hai sa-mi arunc si betele in apa ,zis si facut. Am inceput sa pescuiesc in jur de 13:30 mi-am luat un bon pe juma de zi si am aruncat betele in apa... ba cu malai ba cu expandat si viermusi da.... nimic... pana pe la ora 18:00 ,cand bambina mi-am lovit puternic batu si surpiza am agatat ceva.... ceva destul de greu dar in final l-am scos destul de usor fara prea mari batai de cap. Am scos un crapcean de vreo 10 kg cea mai mare captura de anul asta de pe lacul nistru (asa mi s-a spus de catre nea` Viorel paznicul de acolo si de catre cei din jur) cea mai mare captura de altfel si a mea .L-am prins la malai din conserva din aia din magazin .Am pescuit si a 2 zi da nu am luat decat un crap cam la 1 kg!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu