duminică, 4 iulie 2010

Pe somes!





Prima iesire pe somes din 2010 s-a petrecut pe data de 3 iulie,zona Balastiera Ilba!Am programat iesirea cu o saptamana inainte si chiar daca vremea nu a prea tinut cu noi tot am facut iesirea.
Protagonistii aceste iesiri au fost subsemnatul, prietena mea, si Marius (Hulk). Am plecat cu trenul de Satu Mare la 15:43 cand am ajuns in Ilba ploua torential dar ce mai conteaza. Am facut un popas la "Unchiu Stelu si matusa Vio" pana s-a oprit ploaia dupa care am continuat "drumetia" spre locul de pescuit.
Pana la locul de pescuit am avut de infruntat noroiul pana la "genunchi" si tantarii care nu ne dadeau pace.Am ajuns intr-un final la rau putin mai sus de balastiera, Somesul murdar,mare,repede si eram putin dezamagiti de rau dar asta e cautam un loc incepem sa ne instalam , dar mult prea repede raul in zona aia ,asa ca , coboram mai jos unde urma sa fie camparea noastra pana a 2 -a zi .
Ne-am instalat am aruncat 2 bete la fund ,cu montura de somes cu plumb de 80 culisant 1 carlig nu ff mare , si rama pe primul bat, iar pe al 2-lea am facut o montura de Somn cu ficat de vita puturos .Si mi-am pus un bat si la pluta da am abandonat repede pescuitul la pluta din cauza ca somesul era prea mare si repede .Dupa vreo ora 2 de pescuit a intrat primul peste o mreana la juma de kg , dupa inca cateva zeci de minute a 2 mreana tot asa la juma de kg(cantarite).
In scurt timp s-a lasat noaptea. O data cu lasarea noptii a intrat si al 3 lea peste o mreana la 600 de gr tot la rama groasa, la ficat nu am avut nici o trasatura asa ca am schimbat pe o montura cu plumb culisant la fel ca pe celalat si am mai aruncat un bat la fund toate 3 la rama groasa.
Pe la vreo 2 - 3 noaptea am ramas fara lemne si ne terorizau tantarii asa ca m-am dus sa caut niste lemne nu bine m-am departat de bete cand dintr-o data striga tovarasul de pescuit : - Bota! - Bota ! ; in loc sa o apuce el ... asa ca fug repede spre bota care deja vroia sa plece de pe cracan si dau intepatura , ceva mare , si luptator scutura bota cu putere si dintr`o data nimic numa firul in tensiune si nu pot mulina nu nimi.... ceva somn ma gandesc sa fi fost , pisc umpic firu si dintr`o data incepe iar sa traga puternic de tot si dintr-o data se dezgata....hmmm eram dezamagit ca nu am putut sa scot "monstrul " care banuiesc ca ar fi fost la felul cum a smucit !
Asta e pun o rama noua arunc din nou nu trece 20 de minute si pica bota de pe cracan din nou ii dau agatatura si incep sa muline , zic nu`i nimic ca vine prea usor cand se apropie de mal dintr`o data incepe sa se zbata o tin putin in tensiune si o scot mrenuta din poza 1 kg 500 de gr .
Pana dimineata am mai avut o serie de trasaturi si de rateuri dar e bine zic eu pt prima iesire si la conditiile care erau e O.K !
A fost o iesire reusita cu actiune la bote !Astept cu nerabdare urmatoarea iesire pe raul somes si sper sa prind pestele care mi-l doresc de atat timp "monstrul" din adancuri Somnul!

Un comentariu: