luni, 3 august 2015

Concurs Pe Balta Satu Lung !

       Am fost duminica 2 august la un "concurs" pe Satulung ca sa zic asa. Teoretic la ora 6 trebuia sa fim pe balta ,eu cu Andrei si cu colegu` Dody. La 6 dimineata am ajuns pe balta impreuna cu inca 2 3 pescari  prietenul nostru Dody nu a avut voie sa se inscrie la concurs motivul ramane un mister, restul au ajuns mai tarziu chiar dupa inceperea concursului asezandu-se frumos la standurile ramase libere.
      Concursul a inceput la ora 7:00 la ora 13:00  a fost pauza de cantarire si concursul s-a terminat la 16:00, fara limita la nada folosita fara perioada de nadire fara reguli . Acum as avea o nemultumire, as putea spune ca acest concurs a fost organizat aiurea sau putem sa nu-l numim concurs ci un pariu intre noi pescarii care prinde cei mai multi pesti ia banii , pentru ca reguli nu au existat, inafara de faptul ca am inceput la 7:00 am facut pauza si am incheiat la 16:00 restul s-a desfasurat ca si intr-o zi obisnuita de pescuit .
       Standurile au fost delimitate, eu am avut standul cu Nr 10 , nu stiu de ce au fost delimitate habar nu am , ca au fost fara rost , adica colegii din stanga si din dreapta puteau sa intre la mine pe stand sa scoate pestii de la mine de pe stand ba mai mult pescuiau la mine pe stand, deci recomand la urmatorul "concurs" sa nu mai fie limitate standurile o pierdere de vreme.
      Am prins un total de 11 kg jumate de peste, 7 pesti peste 1 kg si 5 puieti de crap de maxim 10 grame bucata am fost undeva pe locul 7, locul unu a avut 27 kg si ceva locul 2  21kg sau ceva de genu si locul 3 17 kg per total la concurs cred ca s-au prins vreo 200 de kg de crap.
     De mentionat ca locul 2 is locul 3 stateau in dreapta si respectiv in stanga mea si ii felicit ca au luat un loc pe podium si probabil daca aveau un pescar mai badaran intre ei nu luau niciun loc, in urma incurcarii firelor pe care le-am avut cu dansii si invadarea standului meu, cred ca am si eu un picior pe locul 2 si un picior pe locul 3.
   Inscrierea a fost 60 de lei . 30 de lei pentru concurs si 30 de lei taxa de pescuit, locul 1 a luat 250 lei locul 2 150 iar locul 3 100, fara diplome si alte "magarii" cine mai da diploma in ziua de azi la concursuri de pescuit sau medalii.
  Astept cu nerabdare urmatoarea partida sau urmatorul concurs.
                           Pana una alta Fir intins !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu