duminică, 15 martie 2015

Duminica Pe Costin !

    Am iesit duminica 15 martie pe Balta Costin desi era vreme urata de 2 3 zile ploaie ,frig, ceata. De dimineata buna am fost pe balta cu nade momeli etc , pe partea noastra de balta crapi au lipsit in schimb am prins niste carasi frumosi , burtosi .Ca nada am folosit un mix pentru apa rece cu ttx , seminte de canar fierte si niste zeama de porumb,iar mai tarziu niste peleti pe baza de faina de peste, ca momeli am avut de toate de la larve de libelula,rame, viermi, porumbi si expandati de tot felu , peleti.
    Nu stiu de ce crapi au lipsit de pe zona probabil timpul rece , sau popularea recenta i-au mutat intr-o zona cu apa mai adanca unde erau 3 pescari fiecare avand 4 5 bucati de crapi prinsi la rama sau la malai iar un coleg pescar a prins un crapcean de 8 kg 300 frumoasa captura.
    Fir intins !







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu