duminică, 29 martie 2015

Sacalaseni 29 martie 2015 Frig si Vant Lanseta Rezista!

    Am iesit duminica  pe Sacalaseni Jud Maramures  balta filialei AJVPS o vreme foarte urata cu un vant rece patrunzator.In ciuda vremii nasoale totusi capturi au fost dintre cele mai notabile niste carasi spre 1 kg si vreo 2 ciortani la fel si un crapcean de 1 kg jum prins de Andrei eu si Sabau am prins ciortani sub 1 kg  si niste carasi frumosi in total pot sa zic ca 10 - 15 de caciula.
   Am folosit o nada ungureasca pe baza de viermusi nu am mai folosit-o pana acum, impreuna cu un ice mix nada pentru anotimpul rece .Crapul cel mare a intrat la pelete de halibut pe fir de par iar unul mai mic la boiles home made cu aroma de piper negru, carasii la rama,viermi expandat de usturoi,miere si capsuna fie intepati fie pe fir de par.
     Tinand cont de vremea nasoala a fost o partida frumoasa mai ales dupa ora 16 :00 cand vantul a incetat sa bata si prezentarile au sporit . Am eliberat toti pestii printre capturi a fost si o regina beltii si niste carasei de 10 grame :).
                                         Fire intinse si mai eliberati si voi cate un peste !






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu