duminică, 1 martie 2015

Prima iesire pe 2015 ! Primele capturi din 2015 ! 28 februarie

    Am facut si prima iesire in acest an , pe balta Costin din localitatea Lapusel, impreuna cu prietenii mei Rakasz si Sabau ! 
   Am ajuns pe balta in jurul ore 13:00 intr-o jumatate de ore eram deja cu betele in apa si la scurt timp am avut prima captura un carasel.Momeala folosita a for larva de libelula si minunata rama eu am prins 2 crapi si vreo 10 carasi toti la larve de libelula crapi pana intr`un kg, colegii mei au avut prezentari la rama si anume 2 crapi Rakasz si 3 crapi Sabau nada folosita a fost una pt anotimpul rece amestecata cu putin ttx si niste nada de larve de libelula de la Nasi .
   Per total a fost o partida reusita ! Fir





intins !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu